Suomen Ford Caprit Foorumin päävalikko Suomen Ford Caprit
Caprikerhon keskustelufoorumi
 
 JäsenautotJäsenautot   OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 Omat asetuksetOmat asetukset   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Nettiautosta
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Suomen Ford Caprit Foorumin päävalikko -> Netistä
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
isoatlas



Liittynyt: 26 Huh 2006
Viestejä: 527
Paikkakunta: Suonenjoki


LähetäLähetetty: Ke Huh 20, 2016 20:26    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

No myytpä mitä tahansa vähän arvokkaampaa autoa tällä hetkellä, niin kyllä on todella vaikea löytää ketään joka ostaisi pelkällä rahalla, aina vaan tyrkytetään jotain vaihdossa...varmasti hintansa väärti, vakio sisustoja saa helposti jos sellaista kaipaa, tuo ei mielestäni kun ei ole muutenkaan vakio...itse en ikinä maksaisi mistään tavallisesta / itse rakennetetusta Caprista tuommoisia summia...joku räpeltämätön RS tai Perana sitten asia erikseen.
_________________
Capri 3000 "GT"L -73
Escort 1300 -69
Escort 1300 > 2000 V6 Estate Automatic -74
Escort 1600 Sport Automatic -79
Consul 2800 Turnier Automatic -73
Sierra 2.8 GL -83
Torino Brougham -70
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Jäsenautot Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla
Möhkö



Liittynyt: 28 Lok 2006
Viestejä: 1422
Paikkakunta: Kouvola


LähetäLähetetty: Pe Huh 22, 2016 09:29    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

isoatlas kirjoitti:
No myytpä mitä tahansa vähän arvokkaampaa autoa tällä hetkellä, niin kyllä on todella vaikea löytää ketään joka ostaisi pelkällä rahalla, aina vaan tyrkytetään jotain vaihdossa...varmasti hintansa väärti, vakio sisustoja saa helposti jos sellaista kaipaa, tuo ei mielestäni kun ei ole muutenkaan vakio...itse en ikinä maksaisi mistään tavallisesta / itse rakennetetusta Caprista tuommoisia summia...joku räpeltämätön RS tai Perana sitten asia erikseen.


Sisustan osat on ne vaikeimmat.... itsellä ollu pitkään haussa mittariston kehys, jossa kaikki kannakkeet on ehjät. (Voisin tehdä muovista puujäljitelmä mittari panelin kun sellaista ei tuppaa samaan mistään)

Itse en taas kauheesti vakiosta ole kiinnostunnu kun jollain uudella dieselillä menee heittämällä ohi... jos tossa olis tehokkaampi moottori esim. Supran 2JZGTE turbo moottori,+ katsastettu sille niin, saattais kiinnostaakkin. Myöskin toi T5 laatikko on aika heikkonäytös loppujen lopuksi.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Jäsenautot
ardhu



Liittynyt: 19 Hel 2013
Viestejä: 307



LähetäLähetetty: Ma Lok 30, 2017 19:05    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Facebookin kautta osui tämmöiset silmiin:

http://www.steelpanels.co.uk/products/ford/rh-front-wing-rs3100-m1rse1/

Onhan ne vähän kalliit..
_________________
Rok Rok
Taunus -82
Capri -70 2.8 projekti
http://ardhu.kuvat.fi/
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Jäsenautot
Möhkö



Liittynyt: 28 Lok 2006
Viestejä: 1422
Paikkakunta: Kouvola


LähetäLähetetty: Ma Lok 30, 2017 22:13    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

ardhu kirjoitti:
Facebookin kautta osui tämmöiset silmiin:

http://www.steelpanels.co.uk/products/ford/rh-front-wing-rs3100-m1rse1/

Onhan ne vähän kalliit..


Ei taida olla ees alumiinia Laughing huhun mukaan RS3100 lokarit olis ollut alunperin alumiinia kuulemma keventää autoa. En muista vaikka olis jossain kirjastakin sen lukennu. Mulle kelpais... vaikka mulla on kyllä metalliset tarvike lokaritkin hyllyssä.... ja autossakaan olevat ei oo toivottomat.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Jäsenautot
isoatlas



Liittynyt: 26 Huh 2006
Viestejä: 527
Paikkakunta: Suonenjoki


LähetäLähetetty: Ma Mar 06, 2017 17:27    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Möhkö kirjoitti:
ardhu kirjoitti:
Facebookin kautta osui tämmöiset silmiin:

http://www.steelpanels.co.uk/products/ford/rh-front-wing-rs3100-m1rse1/

Onhan ne vähän kalliit..


Ei taida olla ees alumiinia Laughing huhun mukaan RS3100 lokarit olis ollut alunperin alumiinia kuulemma keventää autoa. En muista vaikka olis jossain kirjastakin sen lukennu. Mulle kelpais... vaikka mulla on kyllä metalliset tarvike lokaritkin hyllyssä.... ja autossakaan olevat ei oo toivottomat.


Kyllä olivat ihan peltiä sekä RS2600, että 3100....RS2600 Lightweight mallissa oli lasikuituiset ovet, konepelti ja takaluukku...ei lämppäriä, mattoa, puskureita ollenkaan...korissa oli myös niin ohuet maalikerrokset kuin mahdollista. Näin siis tietenkin tehtaalta lähteneissä autoissa, kisavehkeet on sitten erikseen.
_________________
Capri 3000 "GT"L -73
Escort 1300 -69
Escort 1300 > 2000 V6 Estate Automatic -74
Escort 1600 Sport Automatic -79
Consul 2800 Turnier Automatic -73
Sierra 2.8 GL -83
Torino Brougham -70
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Jäsenautot Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Suomen Ford Caprit Foorumin päävalikko -> Netistä Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Sivu 9 Yht. 9

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen,
Päivittänyt, Lurttinen www.phpbbsuomi.com