Suomen Ford Caprit Foorumin päävalikko Suomen Ford Caprit
Caprikerhon keskustelufoorumi
 
 JäsenautotJäsenautot   OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 Omat asetuksetOmat asetukset   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Ikuisuus projekti
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Suomen Ford Caprit Foorumin päävalikko -> Projektit
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Koippari



Liittynyt: 30 Huh 2015
Viestejä: 54
Paikkakunta: Tampere


LähetäLähetetty: La Syy 16, 2017 12:51    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Liittimen juuresta putki murtunut. Putkea onneksi riittää jotta voi tuon pätkän pois ottaa ja tehdä uuden pään siihen.
_________________
Capri -69
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Jäsenautot
Koippari



Liittynyt: 30 Huh 2015
Viestejä: 54
Paikkakunta: Tampere


LähetäLähetetty: Ti Tou 22, 2018 20:46    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ottasinhan mä s#@€#@€\ sen pätkän pois MUTTA kun ei IRTOO, @#_#&##&+*':kele!!!

Leima ois pitäny taas hankkia jo maaliskuun lopussa. Sain sentään vaihdettua startin, on helpompi siirtyä rampeille, että pääsee alle. Tuulilasi pitäis hioo jotta näkis ajaa aurinkoa vasten. Toinen pakari roikkuu, pitäis laittaa toisenlaiset änkkärit ja uudet kannattimet. Niitäkään ei kannata laittaa ennenku kone on kohdillaan, uusilla kannatintyynyillä.

On siinä taas s"::&€#':tana työmaa!!!

Kun ny tälläkertaa ei menisi 14 vuotta!
_________________
Capri -69
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Jäsenautot
Möhkö



Liittynyt: 28 Lok 2006
Viestejä: 1512
Paikkakunta: Kouvola


LähetäLähetetty: Ke Tou 23, 2018 17:53    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Koippari kirjoitti:
Ottasinhan mä s#@€#@€\ sen pätkän pois MUTTA kun ei IRTOO, @#_#&##&+*':kele!!!

Leima ois pitäny taas hankkia jo maaliskuun lopussa. Sain sentään vaihdettua startin, on helpompi siirtyä rampeille, että pääsee alle. Tuulilasi pitäis hioo jotta näkis ajaa aurinkoa vasten. Toinen pakari roikkuu, pitäis laittaa toisenlaiset änkkärit ja uudet kannattimet. Niitäkään ei kannata laittaa ennenku kone on kohdillaan, uusilla kannatintyynyillä.

On siinä taas s"::&€#':tana työmaa!!!

Kun ny tälläkertaa ei menisi 14 vuotta!


8h viikossa kun käytät autoon niin varmasti valmistuu, mutta jos kerran tai kaksi vuodessa käy autotallissa niin kestäähän siinä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Jäsenautot
Koippari



Liittynyt: 30 Huh 2015
Viestejä: 54
Paikkakunta: Tampere


LähetäLähetetty: La Elo 04, 2018 09:12    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Jälleen on leima haettu.
Onneksi tuo katsastuslaki muuttui. Vaihtui ajankohta maaliskuulta elokuulle.
_________________
Capri -69
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Jäsenautot
Koippari



Liittynyt: 30 Huh 2015
Viestejä: 54
Paikkakunta: Tampere


LähetäLähetetty: Pe Hei 19, 2019 12:22    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Se on sitten kesän ensimmöinen lenkki heitetty! Fiilis on mahtava!
_________________
Capri -69
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Jäsenautot
Möhkö



Liittynyt: 28 Lok 2006
Viestejä: 1512
Paikkakunta: Kouvola


LähetäLähetetty: Pe Hei 19, 2019 12:39    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Koippari kirjoitti:
Se on sitten kesän ensimmöinen lenkki heitetty! Fiilis on mahtava!


Mahtaakohan garagen kuvat pitää enään paikkansa Razz Onneksi olkoon ja hieno homma että jaksoit saattaa auton ajokuntoon! Ei muuta kuin kaupungille auto näytille vaikka huomenna Kouvolan Tykkimäen rompetorille!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Jäsenautot
Koippari



Liittynyt: 30 Huh 2015
Viestejä: 54
Paikkakunta: Tampere


LähetäLähetetty: Pe Hei 26, 2019 20:42    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kyllä nuo kuvat mustasta Caprista on ajantasaiset, joskin jo 2v sitten otettu.
Leima edessä 5.8 mennessä, mutta taidan ajaa pitkään seisontaan jo ensi viikolla. Koneesta tulee jatkuvasti öljyä jostain päin läpi, samoin laatikosta. Startti ei ota kehälle koko matkalta jne...ongelmia on reilusti.
En luota lähteä tuolla kouvolaan asti. Hyvä jos edes töihin uskallan, matka on huima 16km yhteen suuntaan.
Varmaankin sen leiman saa, siitä ei jää kiinni. Jostain täytyisi saada kunnollinen elinten luovuttaja, että voisi saada luotettavaa ajonautintoa.
_________________
Capri -69
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Jäsenautot
Koippari



Liittynyt: 30 Huh 2015
Viestejä: 54
Paikkakunta: Tampere


LähetäLähetetty: To Kes 11, 2020 14:37    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Se olis huomenna sitten leiman metsästys reissu. Pitää toivoa, että startti ei ala pelleillä ja lähtee lämpösenäkin käyntiin.

Harvassa tuntuis olevan sopivat Ford tekniikat.
Tässä mieleen on alkanut hiipimään ajatus BMW M50B20 moottorista, automaatilla.
Mihinkään jäähallin parkkikselle en ole menossa kiihdytyskisoihin, joten tuossa olisi sopiva ja mukavaa kyytiä antava liikutin Caprin korille.

Ja jos innostuu viritteleen, niin tuohan on kovassa suosiossa oleva virikone.
_________________
Capri -69
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Jäsenautot
Möhkö



Liittynyt: 28 Lok 2006
Viestejä: 1512
Paikkakunta: Kouvola


LähetäLähetetty: To Kes 18, 2020 21:02    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Jos haluat pysyä fordissa niin 2.0 zetec? Sen laittaminen ei ole nykysäädöksillä edes ongelma.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Jäsenautot
Koippari



Liittynyt: 30 Huh 2015
Viestejä: 54
Paikkakunta: Tampere


LähetäLähetetty: La Kes 20, 2020 17:48    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

On hirvittävä päähänpinttymä, että tuossa pitäisi olla 6 mukia. Vääntö ja äänimaailma on niissä parempi...
Zeteciin pitäisi metsästää sopiva laatikko ja kaikkee...hirvee homma.
No eipä se bemminkään tekniikka ilman vaivaa paikalleen istuisi.
Ja miksikäs ei sitten Duratec jos Ford tekniikka?
_________________
Capri -69
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Jäsenautot
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Suomen Ford Caprit Foorumin päävalikko -> Projektit Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4
Sivu 4 Yht. 4

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen,
Päivittänyt, Lurttinen www.phpbbsuomi.com