Suomen Ford Caprit Foorumin päävalikko Suomen Ford Caprit
Caprikerhon keskustelufoorumi
 
 JäsenautotJäsenautot   OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 Omat asetuksetOmat asetukset   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Cologne V6 vesipumpuppujen erot.

 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Suomen Ford Caprit Foorumin päävalikko -> Moottori
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Manu



Liittynyt: 02 Tou 2018
Viestejä: 16



LähetäLähetetty: La Lok 03, 2020 20:55    Viestin aihe: Cologne V6 vesipumpuppujen erot. Vastaa lainaamalla viestiä

Terve arvon capristit vaihdoin uuden vesipumpun capriin 2,3 v6 kölniläinen, ja kas akseli oli sentin liian pitkä.. noh .. moottori on muistaakseni 76 granadasta mistäköhän näitä lyhyempiakselisia kannattaisi alkaa etsimään?? Kuva löytyy päivitetystä jäsenautosivulta. T.manu
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Jäsenautot
Möhkö



Liittynyt: 28 Lok 2006
Viestejä: 1519
Paikkakunta: Kouvola


LähetäLähetetty: La Lok 03, 2020 21:07    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Vesipumppujen akseleiden pituuttaa on useampaa eri pituista taisi olla ainakin kolmea eripituista. Minulla on joku lyhyt malli omassa 2.8:ssa.
Myös vesimpumpun termostaattipään lähdössä on eroa. Meneekö se sivulle vai alas. Jossain mallissa ei ole viskolle kierteitä ja jossain on kierteet viskolle.

Rockauto/burton power on parhaat vesipumppu paikat.
Motomobilsta ja ebaysta saa myös mutta minusta nää on vähän heikkoja.

Jotain kuvia minultakin löytyy.
https://gyazo.com/877ce8814442a745245fc6f13f9a4916
https://gyazo.com/c4816007fcefd4257483919e6e7b1c0e
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Jäsenautot
Manu



Liittynyt: 02 Tou 2018
Viestejä: 16



LähetäLähetetty: La Lok 24, 2020 17:59    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ei kyllä tuntunu löytyvän mistään tuota lyhyttä.. onneksi tuttu Ford mies muokkasi pitkästä pumpusta lyhyen, se saikin sen siivapyörän kiinnitys lautasen likkumaan (varovasti lämpöä, ulosvedin..) ja prässillä vanhasta pumpusta semmonen koverrettu neliönmuotoinen kiinnitylautanen, oikealle etäisyydelle.) Olipahan homma mutta eipähän tarvinnut alkaa syyläriä siirteleen../ hihnapyörää muokkamaan..) akselistakaan ei tarvinnut lyhentää ylimäärisiä pois, mahtuu komiasti.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Jäsenautot
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Suomen Ford Caprit Foorumin päävalikko -> Moottori Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen,
Päivittänyt, Lurttinen www.phpbbsuomi.com