Suomen Ford Caprit Foorumin päävalikko Suomen Ford Caprit
Caprikerhon keskustelufoorumi
 
 JäsenautotJäsenautot   OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 Omat asetuksetOmat asetukset   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

sähköt sekaisin

 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Suomen Ford Caprit Foorumin päävalikko -> Yleistä tekniikasta
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
timov



Liittynyt: 27 Maa 2016
Viestejä: 1
Paikkakunta: kerkkoo


LähetäLähetetty: Su Maa 27, 2016 09:44    Viestin aihe: sähköt sekaisin Vastaa lainaamalla viestiä

capri gt 16 -73 sähkö ongelman tarkennus tuleeko viiksikatkasijasta pitkille valoille releeseen syöttö vai -12v? omassa mitattuna molemmat nastat runkoon molemmissa asennoissa eli maadotta onko sökönä? kaavion mukaan olis releen ohjaus

Viimeinen muokkaaja, timov pvm La Huh 02, 2016 09:04, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Möhkö



Liittynyt: 28 Lok 2006
Viestejä: 1473
Paikkakunta: Kouvola


LähetäLähetetty: Su Maa 27, 2016 12:05    Viestin aihe: Re: sähköt sekaisin Vastaa lainaamalla viestiä

timov kirjoitti:
löytyiskö tietoa 1.6 gt caprin -73 sähköistä


eipä noi kovin kummoiset ole, haynesin manuaalin kun ostat koskien tuota mallia niin saat sieltä kaikki tarkat johdotukset miten ne on org ollut kiinni.

http://www.ebay.co.uk/itm/HAYNES-MANUAL-FORD-CAPRI-MK1-1600-OHC-/111943263971?hash=item1a1056a6e3:g:tqQAAOSwu1VW7-b6

Eikä noissa oo kauheesti ees suhteessa sähköä.... mikä sulle yleensä vikana? Valot ei toimi? Mittaristo?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Jäsenautot
isoatlas



Liittynyt: 26 Huh 2006
Viestejä: 535
Paikkakunta: Suonenjoki


LähetäLähetetty: Su Maa 27, 2016 18:59    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kaikki pistokkeet kun puhdistaa ja öljyää, niin ei pitäisi olla mitään ongelmia...on ne sen verran yksinkertaiset sähköt tämän ikäisissä.

Sulakerasia on oltava myös kunnossa, ettei ole joskus päässyt lämpenemän ja sulamaan niin kuin on tapana Fordissa.
_________________
Capri 3000 "GT"L -73
Capri 3000 GTXL -70
Escort 1300 -69
Escort 1300 Automatic > "2300" V6 Estate -74
Escort 1600 Sport Automatic -79
Consul 2800 Turnier Automatic -73
Torino Brougham 435 + C6 -70
Volvo PV -65
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Jäsenautot Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Suomen Ford Caprit Foorumin päävalikko -> Yleistä tekniikasta Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen,
Päivittänyt, Lurttinen www.phpbbsuomi.com