Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
SMP20
Liittynyt: 02 Elo 2018 Viestejä: 5
|
Lähetetty: To Elo 02, 2018 08:38 Viestin aihe: Muutoskatsastus robleemia |
|
|
Morot,
olen rakennullut MK1 1,6GT tä Saadin 150 hp turbokoneelle Opelin laatikolla. Homma on tullut siihen vaiheeseen, että pitäs konttorille mennä.
Verrokkina muutoksille 3,0 malli. Konttorin papereissa (merkittävimmät erot- dokumentti) on 3,0 mallin taka-akseliksi laitettu erillisjousitettu systeemi (retku). Pitääkö tieto paikkansa, koska se oli muutoskatsastuksen vaatimus? Autossa iso MK2 Lukkoatlas sierran levyjarruilla.
-v- |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
jouni
Liittynyt: 28 Huh 2006 Viestejä: 417 Paikkakunta: Kuopio
|
Lähetetty: To Elo 02, 2018 11:29 Viestin aihe: |
|
|
Ei ole missään Caprissa erillisjousitettua taka-akselia. Sotkeeko ne nyt konttorilla Granadaan/Consuliin?
3.0:ssa on iso Atlas eli tuon sinun akseli on oikea. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
SMP20
Liittynyt: 02 Elo 2018 Viestejä: 5
|
Lähetetty: To Elo 02, 2018 13:20 Viestin aihe: |
|
|
Moro,
kiitti kommentista.
Löytyykö keltään sellaista dokkaria, jolla asian voisi vakuuttaa konttorilla.
Esittivät lapun, jossa on Fordien taka-akseleita A-F. D oli siinä kuvassa erillisjousitettu systeemi. Se D tarkoittaa tässä jotakin muuta, mutta pitäs pystyä oikaisemaan asia jotenkin. Lainaus Burtonin saitilta "Atlas Axle: Originating in the 1960s from the Transit Mk1, the Atlas axle was soon transferred to the Capri as a heavy duty alternative to the English axle for the powerful V6 models. It is referred to as the ‘Salisbury’ axle in the Ford parts lists and Type D in the Ford workshop manuals. Note that ‘Salisbury’ is simply the design/style of axle which is common amongst many different manufacturer makes (this name should not be confused with Salisbury LSD units that fit the English axle)."
-v- |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
jouni
Liittynyt: 28 Huh 2006 Viestejä: 417 Paikkakunta: Kuopio
|
Lähetetty: To Elo 02, 2018 13:33 Viestin aihe: |
|
|
Onko paikkakunnalla toista konttoria, kun tuolla ovat noin kuutamolla?  |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
jouni
Liittynyt: 28 Huh 2006 Viestejä: 417 Paikkakunta: Kuopio
|
|
Takaisin alkuun |
|
 |
jouni
Liittynyt: 28 Huh 2006 Viestejä: 417 Paikkakunta: Kuopio
|
Lähetetty: To Elo 02, 2018 13:58 Viestin aihe: |
|
|
Tai sitten kannattaa vaan kysyä, että voiko laittaa sen Caprin linkkuperän sijaan vaikka Sierran linkkuperän
Siinä olis konttorilla Trafille selitettävää. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
isoatlas
Liittynyt: 26 Huh 2006 Viestejä: 545 Paikkakunta: Suonenjoki
|
|
Takaisin alkuun |
|
 |
SMP20
Liittynyt: 02 Elo 2018 Viestejä: 5
|
Lähetetty: Ma Elo 06, 2018 11:32 Viestin aihe: |
|
|
Morot,
tänx infosta.
Vähän alkaa jo helpottaa...
-v- |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
SMP20
Liittynyt: 02 Elo 2018 Viestejä: 5
|
Lähetetty: Ti Elo 21, 2018 19:03 Viestin aihe: Leimaus pulkassa |
|
|
Morot,
Nyt on SMP-20 sitten muutos-ja vuosikatsastettu.
Tänx kaikille jelpistä.
V |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
ardhu
Liittynyt: 19 Hel 2013 Viestejä: 329
|
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Möhkö
Liittynyt: 28 Lok 2006 Viestejä: 1520 Paikkakunta: Kouvola
|
Lähetetty: Ti Elo 21, 2018 22:56 Viestin aihe: |
|
|
Onnea ja toivottavasti tätä näkyy liikenteessäkin että ei jää komeroon säilöön, vaikka en tarkoittakkaan että tarvii tulla 10tkm vuodessa ja ajaa talvella.....
Jos nyt ees 500km vuodessa saa ulkoilutusta. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
SMP20
Liittynyt: 02 Elo 2018 Viestejä: 5
|
Lähetetty: To Elo 23, 2018 16:44 Viestin aihe: |
|
|
Mo,
Kyllä sillä terrorisoidaan lähialueilla (Pirkanmaa)
Ehkä tulee poikettua jossakin harrastetapahtumassakin.
V |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
|