Suomen Ford Caprit Foorumin päävalikko Suomen Ford Caprit
Caprikerhon keskustelufoorumi
 
 JäsenautotJäsenautot   OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 Omat asetuksetOmat asetukset   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Solex EEIT säätöä.

 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Suomen Ford Caprit Foorumin päävalikko -> Moottori
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Manu



Liittynyt: 02 Tou 2018
Viestejä: 22



LähetäLähetetty: Ma Lok 26, 2020 11:43    Viestin aihe: Solex EEIT säätöä. Vastaa lainaamalla viestiä

Terve vaan..) Kolme ruuvia molemmin puolin (kuva jäsenauto osiossa) , miksiköhän tähän ei saa liitettyä kuvaa....alin on käsittääkseni seosruuvi, ylin on kokonaan kiinni, ja keskimmäinen yhden kierroksen auki, mikähän se on,. Pitäisi saada seosta rikkaammalle, on meinaa tulpat aika vaaleat.. rikastuuko seos kun alimpia ruuveja kiristää vai päinvastoin? Soleximiehet help.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Jäsenautot
Möhkö



Liittynyt: 28 Lok 2006
Viestejä: 1520
Paikkakunta: Kouvola


LähetäLähetetty: Ma Lok 26, 2020 17:52    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kaasutinexpert osaa säätää jos viet sinne tai sitten..
https://www.motomobil.com/3237,WHB_SOLEX-6.html
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Jäsenautot
TAp



Liittynyt: 14 Jou 2009
Viestejä: 33
Paikkakunta: Helsinki


LähetäLähetetty: Ti Lok 27, 2020 18:25    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tuolla räjäytyskuva;
https://www.carburettorshop.com/drawings/solex_pierburg_eeit_35_carburetor_drawing_diagram_ds.jpg

mitä ruuveja tarkotat, 16, 25, 35 ?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Manu



Liittynyt: 02 Tou 2018
Viestejä: 22



LähetäLähetetty: To Lok 29, 2020 07:06    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Just niitä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Jäsenautot
TAp



Liittynyt: 14 Jou 2009
Viestejä: 33
Paikkakunta: Helsinki


LähetäLähetetty: To Lok 29, 2020 10:01    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Alin on tyhjäkäynnin seosssäätöruuvi,
seuraava ehkä (?) lukitsee kurkun paikoilleen, ja ylin on tyhjäkäyntisuutin.

Normiasetus seosruuville 3 kierrosta auki sanottiin jossain, siitä voi aloittaa.
Ulospäin rikastaa, sisäänpäin laihentaa. Paras yleensä silloin kun tyhjäkäynti on tasaisin

Jos tuo on yht'aikaa aukeavilla läpillä, niin ne pitäisi synkronoida ennen muiden säätöjen aloitusta, hammaskehiin tulee kulumaa ajan kanssa, Webereissä sama juttu

Tyhjäkäyntisuuttimet ja seosruuvin asento vaikuttaa seokseen noi 1/3 tehoon saakka, sen jälkeen pääsuutinpiirit hoitaa valtaosan virtauksesta.
Jos on vakiokone, niin manuaalista näkee mitkä oli vakion suutinkoot.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Manu



Liittynyt: 02 Tou 2018
Viestejä: 22



LähetäLähetetty: Pe Lok 30, 2020 12:15    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kiitos paljon. Tap.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Jäsenautot
Manu



Liittynyt: 02 Tou 2018
Viestejä: 22



LähetäLähetetty: Su Mar 01, 2020 17:06    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ja isoin kiitos myös mohkölle..)
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Jäsenautot
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Suomen Ford Caprit Foorumin päävalikko -> Moottori Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen,
Päivittänyt, Lurttinen www.phpbbsuomi.com