Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Manu
Liittynyt: 02 Tou 2018 Viestejä: 22
|
Lähetetty: Ma Lok 26, 2020 11:43 Viestin aihe: Solex EEIT säätöä. |
|
|
Terve vaan..) Kolme ruuvia molemmin puolin (kuva jäsenauto osiossa) , miksiköhän tähän ei saa liitettyä kuvaa....alin on käsittääkseni seosruuvi, ylin on kokonaan kiinni, ja keskimmäinen yhden kierroksen auki, mikähän se on,. Pitäisi saada seosta rikkaammalle, on meinaa tulpat aika vaaleat.. rikastuuko seos kun alimpia ruuveja kiristää vai päinvastoin? Soleximiehet help. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Möhkö
Liittynyt: 28 Lok 2006 Viestejä: 1520 Paikkakunta: Kouvola
|
|
Takaisin alkuun |
|
 |
TAp
Liittynyt: 14 Jou 2009 Viestejä: 33 Paikkakunta: Helsinki
|
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Manu
Liittynyt: 02 Tou 2018 Viestejä: 22
|
Lähetetty: To Lok 29, 2020 07:06 Viestin aihe: |
|
|
Just niitä. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
TAp
Liittynyt: 14 Jou 2009 Viestejä: 33 Paikkakunta: Helsinki
|
Lähetetty: To Lok 29, 2020 10:01 Viestin aihe: |
|
|
Alin on tyhjäkäynnin seosssäätöruuvi,
seuraava ehkä (?) lukitsee kurkun paikoilleen, ja ylin on tyhjäkäyntisuutin.
Normiasetus seosruuville 3 kierrosta auki sanottiin jossain, siitä voi aloittaa.
Ulospäin rikastaa, sisäänpäin laihentaa. Paras yleensä silloin kun tyhjäkäynti on tasaisin
Jos tuo on yht'aikaa aukeavilla läpillä, niin ne pitäisi synkronoida ennen muiden säätöjen aloitusta, hammaskehiin tulee kulumaa ajan kanssa, Webereissä sama juttu
Tyhjäkäyntisuuttimet ja seosruuvin asento vaikuttaa seokseen noi 1/3 tehoon saakka, sen jälkeen pääsuutinpiirit hoitaa valtaosan virtauksesta.
Jos on vakiokone, niin manuaalista näkee mitkä oli vakion suutinkoot. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Manu
Liittynyt: 02 Tou 2018 Viestejä: 22
|
Lähetetty: Pe Lok 30, 2020 12:15 Viestin aihe: |
|
|
Kiitos paljon. Tap. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Manu
Liittynyt: 02 Tou 2018 Viestejä: 22
|
Lähetetty: Su Mar 01, 2020 17:06 Viestin aihe: |
|
|
Ja isoin kiitos myös mohkölle..) |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
|